مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 20:052020-11-25اقتصادي

توزیع بیش از 9 هزار تن کالای اساسی در استان اردبیل/ با احتکار به شدت برخورد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضا در بازار از محل ذخایر موجود، برنج، شکر، روغن، گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد توزیع گردیده و عرضه برخی از این اقلام  از جمله مرغ منجمد، روغن نباتی، برنج و .

در فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف و صنوف منتخب در مناطق کم برخوردار همچنان ادامه دارد.

وی افزود: بازرسی واحدهای توزیعی، تولیدی و خدماتی در سطح استان اردبیل انجام می گیرد و در سطح بازار پایش کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم به صورت کامل توسط کارشناسان و بازرسین این سازمان رصد می شود و اجازه هیچ گونه تخلف و تخطی از قیمت های مصوب به افراد سودجو و فرصت طلب داده نخواهد شد.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان اردبیل تصریح کرد: شهروندان باید در جاهایی که تخلف محرز است و متصدیان واحدهای صنفی در شرایط سخت معیشتی اقدام به گرانفروشی و احتکار و سایر تخلفات صنفی را مرتکب می شوند از طریق سامانه ارتباطی 124 اداره مشارکت های مردمی سازمان صمت در مرکز استان و شهرستان های تابعه اطلاع دهند تا در سریع ترین زمان ممکن با متخلفین صنفی برخورد شود.

صادقی تشریح کرد: جلساتی که با حضور معاونت فرمانده سپاه  حضرت عباس(ع) استان و فرمانده بسیج اصناف برگزار شد مقرر گردید بسیجیان در بازرسی ها پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 9 هزار تن کالای اساسی در استان اردبیل/ با احتکار به شدت برخورد می شود

توزیع بیش از 9 هزار تن کالای اساسی در استان اردبیل/ با احتکار به شدت برخورد می شود