مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 19:552020-11-25سياسي

یک هزار بسته ارزاق و 1800 کارت هدیه بین کارگران در ورامین توزیع شد


فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات ورامین گفت: کمک های مؤمنانه شامل یک هزار بسته ارزاق و 1800 عدد کارت هدیه به کارگران خط تولید، فصلی و ساختمانی آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سیدحسین میری فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات ورامین امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج و رسالت بسیجی بودن همیشه در بزنگ های انقلاب نقش ویژه و تأثیرگذار داشته است.

وی گفت: در اهمیت بسیج همین بس که رهبری معظم انقلاب در وصف آن فرمودند تا بسیج است، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات ورامین به نقش تأثیرگذار بسیج در ایام نامگذاری شده اشاره کرد و افزود: در سال جاری هر هفته با هماهنگی رؤسای ادارات و نهادها در روزهای پنجشنبه با حضور در کارخانجات تولیدی ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت، برای رفع مشکلات آن ها گامی هر چند کوچک، برداشته می شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه تولیدکنندگان درد و دل های زیادی در خصوص مشکلات تولید دارند و این عزیزان به همراه کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و از این رو ما در بسیج کارگری بنا را بر حمایت از این عزیزان گذاشته ایم و در این راه از زحمات همه عزیزان خصوصاً امام جمعه موقت ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار بسته ارزاق و 1800 کارت هدیه بین کارگران در ورامین توزیع شد

یک هزار بسته ارزاق و 1800 کارت هدیه بین کارگران در ورامین توزیع شد