مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 19:502020-11-25سياسي

افتتاح 11 مسکن مددجویی در گرمرود ساری


مدیرکل کمیته امداد در مازندران با اشاره به اینکه امروز شاهد افتتاح 11 مسکن مددجویی در روستای گرمرود ساری بودیم، گفت: این تعداد مسکن با صرف هزینه 100 الی 120 میلیون تومان با مشارکت خیران و سپاه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام بشیر عالیشاه عصر امروز در مراسم افتتاح  مسکن مددجویی در روستای گرمرود ساری که با مشارکت سپاه همزمان با هفته بسیج انجام شد، اظهار کرد: در استان مازندران 4 هزار نیازمند مسکن وجود دارد، از این تعداد 3 هزار نفر فاقد زمین و هزار نفر دارای زمین هستند.

وی افزود: در پی اجرای تفاهم نامه مشترک کمیته امداد امام خمینی با سپاه پاسداران در مازندران پیش بینی می شود تا پایان سال هزار مسکن 50 تا 60 متری با صرف هزینه متراژی دو میلیون تومان احداث کنیم.

عالیشاه با اشاره به اینکه امروز شاهد افتتاح 11 مسکن مددجویی در روستای گرمرود ساری بودیم، یادآور شد: این تعداد مسکن با صرف هزینه 100 الی 120 میلیون تومان با مشارکت خیران، مسوولان و سپاه افتتاح شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در مازندران با اعلام اینکه اخذ پروانه ساختمانی نقش مهمی در ساخت و ساز مسکن محرومان دارد گفت: خوشبختانه تاکون در بحث پروانه صدور ساختمان فرمانداری، دهیاری و بخشداری همکاری خوبی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 11 مسکن مددجویی در گرمرود ساری

افتتاح 11 مسکن مددجویی در گرمرود ساری