مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 19:402020-11-25سياسي

منتخبین خانه مطبوعات استان قم از جامعه خبری رسانه ای تقدیر کردند


منتخبین خانه مطبوعات استان قم با صدور بیانیه ای ضمن قدردانی از اعتماد جامعه خبری و زحمات هیئت مدیره قبلی، خانه مطبوعات آتی را پایگاهی برای صمیمیت و همدلی بین اصحاب رسانه قم اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با میلاد با سعادت امام حسن عسگری (ع)، منتخبین خانه مطبوعات استان قم با صدور بیانیه ای ضمن قدردانی از اعتماد جامعه خبری و مطبوعاتی قم، همچنین زحمات هیئت مدیره قبلی، عزم و همت خود را برای فراهم کردن پایگاهی برای صمیمیت و همدلی همه اصحاب رسانه قم اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی مطبوعات و رسانه ها به عنوان یکی از ارکان مهم پیشرفت هر کشور نقش مهمی در آگاهی بخشی به مردم و تصمیم سازی برای مدیران جامعه دارند که به همین سبب گاهی از آنها به عنوان رکن چهارم مردم سالاری یاد می شود.

به منظور دستیابی و صیانت از این جایگاه رفیع اتحاد و انسجام جامعه خبری و رسانه ای برای نقش آفرینی مؤثر امری حیاتی و بی جایگزین است.

ناگفته نیست، فراگیرترین تشکل صنفی این قشر فرهیخته و آمیخته با فرهنگ و سیاست و جامعه خانه مطبوعات است که تبلور بخش این نگاه بلند است.

این تشکل صنفی در استان قم نزدیک به دو دهه قبل به همت پیشکسوتان رسانه ای تأسیس شده و در طول سال های فعالیت خود تجربه های گرانبهایی برای نسل امروز رسانه های قم اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبین خانه مطبوعات استان قم از جامعه خبری رسانه ای تقدیر کردند

منتخبین خانه مطبوعات استان قم از جامعه خبری رسانه ای تقدیر کردند