مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 19:352020-11-25اقتصادي

2 هزار میلیارد تومان برای سدهای ژاوه و آزاد هزینه شد


مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: تاکنون برای پروژه سدهای ژاوه و آزاد 2 هزار میلیارد تومان هزینه شده اما بهره وری و پیشرفت لازم صورت نگرفته که باید با تلاش دستگاه های مرتبط زودتر به نتیجه برسند.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: تاکنون برای پروژه سدهای ژاوه و آزاد 2 هزار میلیارد تومان هزینه شده اما بهره وری و پیشرفت لازم صورت نگرفته که باید با تلاش دستگاه های مرتبط زودتر به نتیجه برسند.

حسن رضوی امروز چهارشنبە(5آذر) در جلسه بررسی مشکلات پروژه سد ژاوه و تصفیه خانه سنندج اظهار کرد: در بحث آبگیری سد ژاوه مشکلی وجود ندارد و مجوز آن را از کمیته سدهای وزارت نیرو دریافت کردیم اما موضوع آلاینده های رودخانه های قشلاق و گاوه رود باید رفع شود.

وی با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب سنندج 45 درصد فاضلاب این شهر را پوشش و تصفیه می کند، افزود: باید مشکلات آلایندگی 55 درصد باقی مانده در رودخانه های قشلاق و گاوه رود برطرف شود و این کار نیازمند همکاری و حرکت جهادی شرکت های آب و فاضلاب، آب منطقه ای و حفاظت محیط زیست است.

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران یادآور شد: در زمان شروع طرح سد ژاوه(10 سال پیش) میزان آلایندگی رودخانه گاوه رود کمتر از سه درصد بود اما اکنون این رقم به 34 درصد افزایش یافته که نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار میلیارد تومان برای سدهای ژاوه و آزاد هزینه شد

2 هزار میلیارد تومان برای سدهای ژاوه و آزاد هزینه شد