مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 18:552020-11-25بين الملل

روایت اوباما از دلیل رأی دادن 73 میلیون نفر به ترامپ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، باراک اوباما ، رییس جمهور سابق آمریکا گفته یکی از دلایلی که 73 میلیون نفر از مردم آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری به دونالد ترامپ رأی داده اند این است که سیاستمداران جمهوری خواه این پیام را به مردم منتقل کرده .

- رییس جمهور سابق آمریکا روایت خودش را از دلیل رأی دادن 73 میلیون نفر به دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری این کشور مطرح کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، باراک اوباما ، رییس جمهور سابق آمریکا گفته یکی از دلایلی که 73 میلیون نفر از مردم آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری به دونالد ترامپ رأی داده اند این است که سیاستمداران جمهوری خواه این پیام را به مردم منتقل کرده اند که ایالات متحده و به خصوص مرد های سفیدپوست ها، تحت حمله قرار گرفته اند.

اوباما در مصاحبه با برنامه رادیویی Breakfast Club در روز چهارشنبه بدون اشاره مستقیم به نام دولت ترامپ گفت که سیاست های او، آشکارا و به صورت رقت انگیزی شکست خورده اند ، با وجود این، میلیون ها نفر در آمریکا به او رأی داده اند.

اوباما گفت: چیزی که همیشه برای من جالب است، میزان رواج این احساس در سیاست های حزب جمهوری خواه است که مرد های سفیدپوست، قربانی واقع شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت اوباما از دلیل رأی دادن 73 میلیون نفر به ترامپ

روایت اوباما از دلیل رأی دادن 73 میلیون نفر به ترامپ