مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 18:352020-11-25ورزشي

تیم والیبال سیرجان فاتح نبرد صدر جدول/تنور لیگ داغ تر شد


تیم والیبال سیرجان در مصاف با سپاهان اصفهان به پیروزی رسید و به رتبه اول جدول رده بندی لیگ برتر والیبال دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، عصر امروز و در سالن والیبال فدراسیون والیبال، دو تیم سپاهان اصفهان و تیم سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم والیبال سیرجان با نتیجه 3 بر صفر و با نتایج 26 بر 24 و 25 بر 23 و 29 بر 27 تیم سپاهان اصفهان را شکست داد.

تیم سپاهان که از بازیکنان ملی پوش خود استفاده می کرد با هنرنمایی بازیکنان تیم سیرجان نتوانست جایگاه صدر جدول خود حفظ کند و تیم سیرجان پس از این بازی به رتبه اول جدول رده بندی این مسابقات دست یافت.

محمدرضا تندروان سرمربی تیم والیبال سیرجان پس از بازی تیمش با سپاهان گفت: این بازی یک بازی محکم و تاکتیکی بود و می توان گفت، گل بازی های این چند هفته تا به اینجا بود و یک بازی تاکتیکی  و محکم را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: به تیم سپاهان تبریک می گویم که با برنامه آمده بودند و تا اخر جنگیدند و در جاهایی که ما جلو بودیم توانستند به ما نزدیک شوند و یک بازی نزدیکی را انجام دادند.

سرمربی بلند قامتان سیرجانی در ادامه گفت: به بازیکنان خودم هم تبریک می گویم که با جان و دل  در هفته گذشته هم خوب تمرین کردند و در بازی امروز هم حسابی جنگیدند و فعل خواستن را صرف کردند و در نهایت پیروز این مسابقه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم والیبال سیرجان فاتح نبرد صدر جدول/تنور لیگ داغ تر شد

تیم والیبال سیرجان فاتح نبرد صدر جدول/تنور لیگ داغ تر شد