مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 18:252020-11-25اقتصادي

افزایش 300 نفری اساتید بسیجی دانشگاه های تهران تا پایان سال


رییس بسیج اساتید دانشگاه های تهران از رسیدن تعداد کانون های آن از 48 به 60 کانون در سطح دانشگاه های تهران تا سال آینده خبر داد و گفت: تعداد اساتید عضو نیز از 3 هزار و 400 نفر به 3 هزار و 700 نفر خواهد رسید.

- جلیل دارا رییس بسیج اساتید دانشگاه های تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: بسیج اساتید دانشگاه های تهران حدود 48 کانون دارد که به نسبت سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است و تا سال آینده تعداد آن ‎ها به 60 کانون می رسد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تمام دانشگاه های تهران صاحب دفتر بسیج شده اند، گفت: در حال حاضر حدود 3 هزار و 400 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه های تهران به عضویت بسیج اساتید در آمده اند که تا پایان سال این تعداد با افزایش 300 نفری به 3 هزار و 700 نفر خواهد رسید.

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس با تأکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت اساتید جوان بسیجی در این تشکل بیان کرد: متناسب رویکرد اخیر این مجموعه مبتنی بر حل، اقدام به ایجاد و تشکیل 13 گروه اندیشکده ای و 20 گروه حل مسئله در سطح دانشگاه های تهران کرده است همچنین بنای آن را داریم تا هر دانشگاه تهران نیز متناسب با توانمندی های خود به سراغ یک موضوع رفته و برای حل مسئله آن چاره جویی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 300 نفری اساتید بسیجی دانشگاه های تهران تا پایان سال

افزایش 300 نفری اساتید بسیجی دانشگاه های تهران تا پایان سال