مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 18:102020-11-25سياسي

رفع مشکلات و رسیدگی به خواسته های کادر درمان سیستان وبلوچستان


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: شیوع گسترده ویروس کرونا و طولانی شدن زمان، خستگی نیروها را بیشتر می کند و لازم است تا برای ایجاد انگیزه بین نیروها به مشکلات و خواسته هایشان رسیدگی شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: شیوع گسترده ویروس کرونا و طولانی شدن زمان، خستگی نیروها را بیشتر می کند و لازم است تا برای ایجاد انگیزه بین نیروها به مشکلات و خواسته هایشان رسیدگی شود.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی با حضور در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن تقدیر از زحمات خالصانه کادر درمان در ایام شروع کرونا گفت: طولانی شدن روند مبارزه با بیماری کرونا و ایجاد محدودیت ها با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه سختی های متفاوتی را ایجاد کرده و مردم خسته شده اند اما باید توجه کرد که حفظ سلامت مردم اولویت ویژه است و باید سختی ها و محدودیت ها را برای ریشه کن کردن این ویروس تحمل کرد.

امام جمعه زاهدان افزود: گاهی در سطح کلان کشور دیر تصمیم گیری می شود و نیاز است تا ستاد استانی مقابله با کرونا به موقع و با قوت کار را دنبال کند که این خود چند راهکار دارد ابتدا اینکه اهمیت کار تبیین و مردم توجیه شوند تا این آسیب را جدی بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات و رسیدگی به خواسته های کادر درمان سیستان وبلوچستان

رفع مشکلات و رسیدگی به خواسته های کادر درمان سیستان وبلوچستان