مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 18:052020-11-25بين الملل

انتقاد جنبش نجباء از حمایت دولت عراق از سعودی ها


سخنگوی جنبش نجباء در واکنش به اعلام حمایت دولت عراق از رژیم سعودی در ماجرای حمله موشکی انصارالله به تأسیسات آرامکو، وزیر خارجه را به طایفه گرایی یا تبعیت از بیگانگان متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، «نصر الشمری» سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نجباء در پیامی توییتری به انتقاد از موضع وزارت خارجه عراق در قبال جنگ یمن پرداخت و نوشت: «سکوت دولت عراق در قبال جنگ ظالمانه ائتلاف وهابی سعودی علیه ملت صبور یمن و توجیه‌تراشی برای آن، اگرچه مخاطبان را قانع نمی‌کند، اما قابل فهم است.

»مهندس «نصر الشَمَّری» ادامه داد: «ولی چگونه می‌توان بیانیه وزارت خارجه عراق در محکومیت حمله به کمپانی سعودی آرامکو را تفسیر کرد؟! حال آنکه حمله به چنین مرکز صنعتی در زمان جنگ بسیار محتمل است.

»او سپس دستگاه دیپلماسی عراق را به در پیش گرفتن «استاندارد دو گانه» متهم کرد و افزود: «این در حالی است که وزارت خارجه در قبال حملات ائتلاف سعودی به مدارس، بازارها، منازل و حتی مجالس ترحیم در خاک یمن سکوت اختیار می‌کند!»سخنگوی نُجَباء در پایان با طرح این پرسش که «آیا موضع فوق ناشی از طایفه‌گرایی وزیر خارجه یا تبعیت او از اراده تحمیلی بیگانگان است؟» نوشت: «در هر صورت چنین اقدام ننگینی نشانگر فقدان حیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد جنبش نجباء از حمایت دولت عراق از سعودی ها

انتقاد جنبش نجباء از حمایت دولت عراق از سعودی ها