مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 18:052020-11-25بين الملل

تبادل یک جاسوس صهیونیستی با سه تاجر ایرانی


یک فعال اقتصادی و دو شهروند ایرانی که به اتهامات واهی، در خارج از کشور بازداشت شده بودند، با یک جاسوس دو تابعیتی که برای رژیم صهیونیستی فعالیت می کرد، - یک فعال اقتصادی و دو شهروند ایرانی که به اتهامات واهی، در خارج از کشور بازداشت شده بودند، با یک جاسوس دو تابعیتی که برای رژیم صهیونیستی فعالیت می کرد، تبادل و آزاد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کایلی مور گیلبرت تبعه 31 ساله استرالیا ـ انگلیس که از سوی رسانه های خارجی به عنوان محقق، پژوهشگر، اسلام شناس و استاد دانشگاه معرفی می شد، از اعضای سازمان ضداطلاعات ارتش اسراییل موسوم به آمان است که پس از آنکه با استفاده از پوشش پژوهشی و دانشگاهی و با ایجاد یک فرصت مطالعاتی برای شرکت در دانشگاه ادیان و مذاهب، به ایران سفر کرد، در تور رصد و تعقیب سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفت و سرانجام 30 ام شهریور ماه 97 دستگیر شد.

وی پس از طی مراحل قانونی و قضایی به جرم اقدام علیه امنیت ملی از طریق همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی به 10 سال حبس محکوم شد.

پس از گذشت 2 سال از محکومیت کایلی مور گیلبرت، این جاسوس صهیونیستی امروز با سه فعال اقتصادی ایرانی که به قصد دور زدن تحریم بازداشت شده بودند، تبادل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادل یک جاسوس صهیونیستی با سه تاجر ایرانی

تبادل یک جاسوس صهیونیستی با سه تاجر ایرانی