مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 17:552020-11-25اقتصادي

جهانگیری: دستگاه های ذیربط تمام تلاش خود را برای خرید واکسن کرونا به کار گیرند


معاون اول رییس جمهور در جلسه بررسی راهکار های تامین واکسن کرونا گفت: دستگاه های ذیربط تمام تلاش خود را برای خرید واکسن کرونا به کار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جلسه بررسی راهکار های تامین واکسن خواست، ضمن تلاش برای فراهم کردن بسترهای لازم جهت تولید واکسن کرونا در داخل کشور، با جدیت نسبت به برنامه ریزی و تکمیل اقدامات صورت گرفته جهت خرید واکسن کرونا خارجی تلاش کنند.

در این جلسه که وزیر امور خارجه، رییس سازمان غذا و دارو و معاون ارزی بانک مرکزی نیز حضور داشت، دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای تولید واکسن کرونا و نیز پیش خرید این واکسن از کشورهای دیگر ارائه کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین با اشاره به تلاش های گسترده گروههای مختلف و شرکت های دانش بنیان برای تولید واکسن کرونا در داخل کشور، گفت: از میان شرکت های دانش بنیان، 4 شرکت پیشتاز هستند و یکی از این شرکتها مجوز مطالعه فاز انسانی واکسن کرونا را دریافت کرده است.

در این نشست همچنین راهکارهای تسریع در روند پیش خرید واکسن کرونا و نحوه تامین و انتقال ارز مورد نیاز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد دستگاههای ذیربط، تمام ظرفیت های موجود را برای خرید واکسن کرونا از کشورهای مختلف بکار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: دستگاه های ذیربط تمام تلاش خود را برای خرید واکسن کرونا به کار گیرند

جهانگیری: دستگاه های ذیربط تمام تلاش خود را برای خرید واکسن کرونا به کار گیرند