مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 17:452020-11-25بين الملل

روسیه: مبارزه با تروریست ها در سوریه ادامه دارد/ اجازه تغییر نام آن ها را نمی دهیم


نماینده دائمی روسیه در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: مسکو علی رغم درخواست کشورهای غربی برای برقراری آتش بس با آنها، به مبارزه با تروریست ها در سوریه ادامه خواهد داد.

- نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تصریح کرد که علی رغم خواست کشورهای غربی، مبارزه با تروریست ها در سوریه ادامه داشته و مسکو اجازه تغییر نام آن ها را نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل با اشاره به درخواست کشورهای غربی برای آتش بس با تروریست ها در سوریه، از ادامه مبارزه کشورش با آنها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، واسیلی نبنزیا نماینده دائمی روسیه در نشست شورای امنیت سازمان ملل در این باره گفت: مسکو علی رغم درخواست کشورهای غربی برای برقراری آتش بس با آنها، به مبارزه با تروریست ها در سوریه ادامه خواهد داد.

وی در این باره تصریح کرد: علیرغم تلاش نمایندگان کشورهای غربی برای محافظت از شبه نظامیان از طریق درخواست برای برقراری آتش بس با آنها، اقدامات ضد تروریسم ادامه خواهد یافت.

ما اجازه تغییر نام تروریست ها را نمی دهیم.

وی سپس تصریح کرد که اطلاعات پیرامون بودجه گسترده برخی از کشورهای غربی در خصوص اقدامات رسانه ای حامیان سرنگونی قهری دولت قانونی سوریه، علنی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: مبارزه با تروریست ها در سوریه ادامه دارد/ اجازه تغییر نام آن ها را نمی دهیم

روسیه: مبارزه با تروریست ها در سوریه ادامه دارد/ اجازه تغییر نام آن ها را نمی دهیم