مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 15:502020-11-25ورزشي

رضایی: پیکان در ضد حملات خطرناک است/ باید مسائل داوری و حاشیه ای را فراموش کنیم


بازی فردا فوق العاده سنگین است زیرا پیکان تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد، خیلی دونده و جنگنده بازی می کنند و در ضدحملات خطرناک هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رحمان رضایی در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان در لیگ برتر اظهار داشت: بازی فردا فوق العاده سنگین است زیرا پیکان تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد، خیلی دونده و جنگنده بازی می کنند و در ضدحملات خطرناک هستند؛ فکر می کنم حریفی داریم که قابل احترام است و باید با یک بازی منطقی و حساب شده به مصاف این تیم برویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره عدم بخشش محرومیت وحید محمدزاده گفت: این مسئله برعهده باشگاه و مکاتبات لازم از سوی باشگاه انجام می شود و برای این مسئله تمرکزم را از دست نمی دهم، سعی می کنم به مسائل داخلی تیم بپردازم، امیدوار بودیم که محمدزاده بخشیده شود اما تاکنون اطلاعی از این موضوع پیدا نکردیم.

وی در مورد اشتباهات داوری تصریح کرد: نهایت سعی خودمان را کردیم بحث حاشیه ای و مسائل داوری را فراموش کنیم و تمرکز را روی بازی بگذاریم و بازیکنان را از لحاظ روحی از این مسائل مبرا کنیم و این مسائل را خودمان مدیریت کنیم.

رضایی خاطرنشان کرد: با بازیکنان به اندازه کافی در مورد داوری صحبت شده و سعی می کنیم تمرکزمان روی مسائل فنی باشد و امیدواریم اتفاقات گذشته تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: پیکان در ضد حملات خطرناک است/ باید مسائل داوری و حاشیه ای را فراموش کنیم

رضایی: پیکان در ضد حملات خطرناک است/ باید مسائل داوری و حاشیه ای را فراموش کنیم