مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 15:052020-11-25سياسي

حضور بسیج در عرصه های مختلف موجب دلگرمی است


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: حضور نیروهای مردمی و بسیجی در عرصه های مختلف موجب دلگرمی است و باید در زمینه های مختلف آمادگی مواجهه با شرایط روز را داشته باشیم.

- ایسنا/البرز فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: حضور نیروهای مردمی و بسیجی در عرصه های مختلف موجب دلگرمی است و باید در زمینه های مختلف آمادگی مواجهه با شرایط روز را داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار سیدیوسف مولایی روز چهارشنبه پنجم آبان در حاشیه افتتاح پارک شهدای مدافع حرم شهرک احسانی نژاد کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهم ترین رسالت بسیج در شرایط کنونی تلاش برای خدمت رسانی حداکثری به مردم است؛ شجره طیبه بسیج از دل مردم بر آمده و همواره با حضور پررنگ قشرهای مختلف جامعه در مقاطع گوناگون و حساس نقش آفرینی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بسیج متعلق به مردم و نظام است.

بنابراین، تمامی اقدامات این حوزه نیز از جمله برگزاری رزمایش ها، جلسات و فعالیت های گوناگون باید در مسیر خدمت رسانی به جامعه ساماندهی شود.

این مسئول بیان کرد: هنگامی که لازم بود بسیج با حضور مؤثر در میدان دفاع مقدس از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد و پس از آن نیز این ظرفیت عظیم در خدمت سازندگی و خدمت رسانی به قشرهای آسیب پذیر جامعه قرار گرفت و امروز هم در خط مقدم مبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بسیج در عرصه های مختلف موجب دلگرمی است

حضور بسیج در عرصه های مختلف موجب دلگرمی است