مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 15:002020-11-25سياسي

رایزنی خطیب زاده با برخی مقامات افغانستان در جریان سفر به این کشور


سعید خطیب زاده، سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه که به منظور بحث وتبادل نظر در خصوص همکاری های فرهنگی و رسانه ای به افغانستان سفر کرده است در خلال حضور در این کشور با برخی ازمقامات کنونی و سابق افغانستان دیدار کرد.

- سعید خطیب زاده، سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه که به منظور بحث وتبادل نظر در خصوص همکاری های فرهنگی و رسانه ای به افغانستان سفر کرده است در خلال حضور در این کشور با برخی ازمقامات کنونی و سابق افغانستان دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید خطیب زاده در جریان این سفر با، عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ملی؛ وزیر اطلاعات و فرهنگ، معاون سیاسی وزارت امور خارجه و همچنین همتای خود در وزارت امور خارجه بعلاوه حامد کرزی، رییس جمهور سابق افغانستان دیدار و در مورد توسعه و تعمیق روابط در حوزه های فرهنگی و همچنین سازوکارهای مرتبط با گسترش همکاری ها در حوزه رسانهای گفتگو و تبادل نظر بعمل آورد.

دیدار و نشست مشترک با برخی از نمایندگان مجلس، نخبگان فرهنگی و رسانه ای و برخی از اندیشکده ها، دیدار با رییس دانشگاه کابل و برخی از روسای دانشکده های این دانشگاه، مصاحبه با تلویزیون آریانا و گفتگوهای صریح و دوستانه با دیگر مدیران و اصحاب رسانه این کشور از جمله برنامههای دیگر سخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی خطیب زاده با برخی مقامات افغانستان در جریان سفر به این کشور

رایزنی خطیب زاده با برخی مقامات افغانستان در جریان سفر به این کشور