موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 14:502020-11-25سياسي

«کایلی مور گیلبرت» کیست؟/ جزییات مأموریت جاسوسی تبعه استرلیایی-انگلیسی


مور گیلبرت با پوشش فرصت مطالعاتی دانشگاه ادیان و مذاهب به منظور دسترسی به اطلاعات نظامی و اقتصادی ایران و جبهه مقاومت به ایران سفر می کند.

- خبرگزاری مهر ، گروه سیاست؛ کایلی مور گیلبرت زن تبعه انگلیسی استرالیایی که به جرم اقدام علیه امنیت ملی ایران و جاسوسی در دادگاه انقلاب محکوم شده بود با یک تاجر و دو شهروند ایرانی تبادل شد.

مور گیلبرت دانش آموخته دانشگاه کمبریج و استاد مطالعات اسلام در دانشگاه ملبورن است که به جرم جاسوسی برای رژیم غاصب صهیونیستی در دادگاه بدوی به ده سال حبس محکوم شد.

مور گیلبرت به حکم صادر شده در دستگاه قضایی اعتراض می کند اما نمی تواند در دادگاه تجدید نظر از خود رفع اتهام کند و به این ترتیب قضات دادگاه تجدید نظر اعتراض وی را نپذیرفته و حکم صادره برای وی قطعی شد.

مور گیلبرت که بر اساس شواهد و قرائن پدرش یهودی است، از طرف سرویس اطلاعاتی انگلیس (MI6) به مرکز چند منظوره هرتزلیا معرفی می شود.

مور گیلبرت دوره آموزش نظامی را در پادگان گادنای رژیم صهیونیستی می گذارد و بین سال های 2011 تا 2012 نیز آموزش زبان عبری را در دانشگاه حیفا فرا می گیرد.

این تبعه استرلیایی-انگلیسی در سال 2015 تا 2016 در دیدار با افسر هادی خود در کشور بحرین ابلاغ مأموریت حضور در ایران را دریافت می کند و در سال 2017 با پوشش علمی و تحقیقاتی پیرامون موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کایلی مور گیلبرت» کیست؟/ جزییات مأموریت جاسوسی تبعه استرلیایی-انگلیسی

«کایلی مور گیلبرت» کیست؟/ جزییات مأموریت جاسوسی تبعه استرلیایی-انگلیسی