مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 14:252020-11-25ورزشي

جزییات اجرای طرح شهید سلیمانی در شوشتر


رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: به منظور قطع زنجیره کرونا، طرح شهید سلیمانی با مشارکت مردمی در این شهر اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، انجام تست انبوه از بزاق فرد انجام می شود.

اجرای طرح در نقاط قرمز فرمانده سپاه شهر شوشتر با اشاره به اینکه این طرح در نقاط قرمز این شهر انجام می شود، بیان کرد: اولویت اجرای این طرح در نقاط شهری مثل کوی نیرو، شوشتر نو، دویست و پنجاه واحدی و در نقاط قرمز روستایی مثل عرب حسن، شهرک علم الهدی، شهر گوریه و شهر سرداران خواهد بود.

پاسدار حسین نیسی افزود: این طرح در مراکز شماره سه و پنج با جمعیت حدود 6 هزار و478 نفر آغاز شده است و ظرف یک تا سه ماه آینده وضعیت این مناطق به وضعیت مطلوب خواهند رسید.

افزایش سرعت شیوع کرونا در شوشتر فرماندار شهر شوشتر در ادامه این نشست با اشاره به اینکه افزایش شیوع کرونا در شهر رو به افزایش است، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت شهر شوشتر به رنگ نارنجی است اما در 24 ساعته گذشته، تست پی سی آر 20 نفر در مرکز 16 ساعته در شهر مثبت اعلام شده است.

حسین پنبه دانه پور به ایجاد قرارگاه شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: در این طرح پنج کمیته مختلف به طور ثابت برنامه ریزی شده اند؛ همچنین در این طرح از انجمن های مردم نهاد، روحانیون، ورزشکاران هنرمندان درخواست می شود که وضعیت موجود را به آن دسته از افرادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اجرای طرح شهید سلیمانی در شوشتر

جزییات اجرای طرح شهید سلیمانی در شوشتر