مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:402020-11-25پزشكي

مجوز شروع لیگ برتر فوتسال بازهم صادر نشد!


با اعلام سرپرست سازمان لیگ فوتسال، مجوز شروع مسابقات لیگ برتر احتمالا هفته آینده صادر می شود! - با اعلام سرپرست سازمان لیگ فوتسال، مجوز شروع مسابقات لیگ برتر احتمالا هفته آینده صادر می شود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال هفته گذشته اعلام کرده بود تا روز پنجم آذر (امروز) برای صدور مجوز شروع مسابقات لیگ برتر منتظر می ماند و بعد از آن تصمیمات مقتضی را می گیرد.

با این حال امروز هم به پایان رسید و مجوز شروع لیگ فوتسال صادر نشد.

در همین ارتباط آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال به سایت فدراسیون فوتبال گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی کلیه ارکان فدراسیون فوتبال از وزارت بهداشت و جلسات برگزار شده توسط کمیته پزشکی فدراسیون و عوامل ذیربط و همچنین پیرو مصاحبه سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی که روز گذشته منتشر شده است، در روزهای آتی و به احتمال زیاد تا اواسط هفته آینده مجوز برگزاری مسابقات فوتسال کشور فصل 1400-1399 از سوی وزارت بهداشت صادر خواهد شد.

بر این اساس، جلسه هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال با حضور مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون، داود پرهیزکار رییس کمیته فوتسال، دکتر توحید سیف برقی رییس کمیته پزشکی، پریا شهریاری معاون اجرایی دبیرکل و اعضای هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال راس ساعت 11 صبح روز چهارشنبه (دوازدهم آذر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز شروع لیگ برتر فوتسال بازهم صادر نشد!

مجوز شروع لیگ برتر فوتسال بازهم صادر نشد!