مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:352020-11-25پزشكي

عروج چهارمین شهید مدافع سلامت در چهارمحال و بختیاری


دکتر رضوان نورمند چالشتری، فلوشیپ الکتروفیزیولوژی بالینی قلب مرکز آموزشی و درمانی هاجر(ع) بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به جمع سه شهید دیگر مدافع سلامت چهارمحال و بختیاری پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد دکتر رضوان نورمند چالشتری که در مرکز درمانی هاجر شهرکرد به عنوان فلوشیپ الکتروفیزیولوژی بالینی قلب مشغول به خدمت رسانی بود و در همین راه به ویروس کرونا مبتلا  و صبح امروز به جمع سه شهید دیگر مدافع سلامت چهارمحال و بختیاری پیوست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با صدور پیامی شهادت خانم دکتر رضوان نورمند چالشتری چهارمین شهید مدافع سلامت استان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: خبر شهادت شهیده مدافع سلامت پزشک حاذق و استاد ارجمند و خوش قلب و فداکار مرکز آموزشی و درمانی هاجر(س)  شهرکرد که در راه خدمت به مردم شریف استان و به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران حوزه سلامت گردید.

بدون شک از دست دادن متخصصین و نیروهای کارآزموده ای که تخصصشان موجب درمان دردها و رفع آلام بیماران و هدیه تندرستی به دیگران است با اقدامات ساده و آسانی همچون رعایت بهداشتی فردی و پرهیز از تشکیل و حضور در تجمعات، که در وهله اول تضمین کننده سلامتی برای خود و اطرافیانمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروج چهارمین شهید مدافع سلامت در چهارمحال و بختیاری

عروج چهارمین شهید مدافع سلامت در چهارمحال و بختیاری