مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:352020-11-25سياسي

نشنال اینترست: دولت ترامپ به پایان بدش در قبال ایران چنگ زده است


روزنامه نشنال اینترست در بخشی از یک تحلیل مطرح کرد که سیاست های دولت دونالد ترامپ در قبال ایران علیرغم پافشاری آن در پایان مدت روی کار بودنش هم، - روزنامه نشنال اینترست در بخشی از یک تحلیل مطرح کرد که سیاست های دولت دونالد ترامپ در قبال ایران علیرغم پافشاری آن در پایان مدت روی کار بودنش هم، شکست خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجله نشنال اینترست در بخشی از یک تحلیل درباره شکست سیاست های دولت دونالد ترامپ درباره ایران نوشت: باعث تعجب نیست که سیاست دولت ترامپ در قبال ایران بد پیش رفته است و بد هم در حال تمام شدن است.

این سیاست نه بر اساس هیچ محاسبه ای درباره چیزی که به بهترین شکل موجب پیش برد عوامل عدم توسعه تسلیحات هسته ای خواهد شد، درباره تنش زدایی از درگیری های منطقه و دیگر منافع آمریکا شکل گرفت.

در عوض با اجبار ترامپ برای انجام دادن تمام آن چه که بر خلاف تمام کارهای دولت باراک اوباما بود، شکل گرفت.

دستاورد اصلی دولت اوباما دیپلماسی ای بود که منجر به انجام شدن توافق هسته ای شد، توافقی چندجانبه که تمام راه های ممکن به سمت سلاح هسته ای ایرانی را مسدود کرد.

نشنال اینترست در ادامه نوشت: دولت ترامپ فراتر از ضایع کردن برجام پیش رفت و در دو سال و نیم اخیر جنگ اقتصادی بی سابقه ای را علیه ایران تحمیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشنال اینترست: دولت ترامپ به پایان بدش در قبال ایران چنگ زده است

نشنال اینترست: دولت ترامپ به پایان بدش در قبال ایران چنگ زده است