مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-25فرهنگي

آمادگی اداره ارشاد برای تولید آثار هنری در حوزه بسیج


مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ارشاد با افتخار بستر تولید محتوا برای تولید آثار ارزشی در حوزه بسیج را در خدمت هنرمندان می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، ابراهیم شریفی در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در بخش فیلمسازان بسیجی چهارمحال و بختیاری که ظهر امروز برگزار شد، با بیان اینکه رسالتی که بر جامعه فرهنگ و هنر در کشوری مثل ایران که پایگاه عمده مقاومت را دارد بر همه شما واضح و روشن است گفت: هرچه داریم از بسیج است و هرچه از بسیج بگویم کم گفته ایم زیرا که در همه اتفاقات بی ریا و خالصانه همواره مددکار جامعه بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جشنواره فیلم مقاومت بعد از 16 دوره برگزاری به یک بلوغ ارزشمند هنری و معنوی رسیده که بسیار مهم است و می تواند به عنوان جشنواره مرجع  در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری تاثیرگذار باشد و این کار تنها با فرهنگ سازی ادارات مرتبط فراهم می شود.

شریفی اظهار کرد: بستر فضای مجازی آماده دریافت تولید محتوا است که این جشنواره می تواند مرجع تولیدات محتوایی باشد که کمک معنوی در این بخش تولید محتوا می باشد زیرا که در مقابله با خرده فرهنگ ها جای این آثار استانی خالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اداره ارشاد برای تولید آثار هنری در حوزه بسیج

آمادگی اداره ارشاد برای تولید آثار هنری در حوزه بسیج