مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:202020-11-25ورزشي

برنامه ریزی هیات ورزش همگانی برای حدود 5 هزار خوزستانی


رییس هیأت ورزش همگانی خوزستان با بیان این که برای 4 میلیون و 800 نفر در جامعه آماری مان برنامه ریزی می کنیم، گفت: هدف اصلی این است، تعداد خوزستانی هایی که به صورت سه روز در هفته به ورزش می پردازند را افزایش دهیم.

- ایسنا/خوزستان رییس هیأت ورزش همگانی خوزستان با بیان این که برای 4 میلیون و 800 نفر در جامعه آماری مان برنامه ریزی می کنیم، گفت: هدف اصلی این است، تعداد خوزستانی هایی که به صورت سه روز در هفته به ورزش می پردازند را افزایش دهیم.

امید حاجتی در جلسه شورای ورزش با موضوع ورزش همگانی که امروز پنجم آذرماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: جامعه هدف مدنظر این هیات و فدراسیون به ترتیب استان و کل کشور است و بدون توجه به گروه سنی و جنسی در تلاش هستیم که از طریق برنامه های مستمر و هدفمند شاهد جامعه سالم تر و بانشاط تر باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: از زمانی که مسئولیت هیات ورزش همگانی به من سپرده شد، به چند موضوع پرداختیم؛ یکی از موضوعات این بود که هیات را با یک بدنه مدیریتی قوی و باانگیزه پیش ببریم و تلاش کردیم که هیات رییسه خوبی در خور و شأن این هیأت بزرگ داشته باشیم و افرادی چون سردار شاهوارپور و آقای مقتدایی نیز جزو هیات رییسه هیات ورزش همگانی هستند، ضمن این که در کمیته های ستادی تلاش کرده ایم از افراد شاخص که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی هیات ورزش همگانی برای حدود 5 هزار خوزستانی

برنامه ریزی هیات ورزش همگانی برای حدود 5 هزار خوزستانی