مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-25سياسي

سرویس پیامکی و کد دستوری در سامانه «پیام ایران» ایجاد می شود


مدیرکل دفتر پایش و نظارت بر پیاده سازی دولت الکترونیکی گفت: سامانه پیامکی با سرشماره 4040 و کد دستوری #4* با هدف ساماندهی تبادل اطلاعات میان دستگاه های اجرایی و مردم ایجاد می شود.

- مدیرکل دفتر پایش و نظارت بر پیاده سازی دولت الکترونیکی گفت: سامانه پیامکی با سرشماره 4040 و کد دستوری #4* با هدف ساماندهی تبادل اطلاعات میان دستگاه های اجرایی و مردم ایجاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو حفظ شرایط قرنطینه در وضعیت حساس کشور ایفا کند.

فولادیان با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از خدمات دولتی از طریق اپلیکیشن دولت همراه قابل ارائه است در خصوص سایر قابلیت های سامانه پیام ایران گفت: سرویس پیامکی یکپارچه و کد دستوری واحد از دیگر ویژگی های این سامانه هستند که طی آن پیامک های دستگاه های اجرایی برای مردم با سرشماره 4040 ارسال خواهد شد و ارائه خدمات دستگاه های اجرایی نیز با شماره گیری کد دستوری #4* امکان پذیر می شود که کاهش کلاهبرداری های پیامکی و فیشینگ را به دنبال دارد.

مدیر کل دفتر پایش و نظارت بر پیاده سازی دولت الکترونیکی هم چنین از اتصال 67 دستگاه اجرایی به سامانه کارپوشه ملی ایرانیان خبر داد و از دستگاه های اجرایی خواست تا بر اساس مصوبه شورای اجرایی فناوری اطلاعات ظرف شش ماه نسبت به حذف سامانه های موازی و انجام مکاتبه از طریق یک سامانه واحد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس پیامکی و کد دستوری در سامانه «پیام ایران» ایجاد می شود

سرویس پیامکی و کد دستوری در سامانه «پیام ایران» ایجاد می شود