مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-25اقتصادي

حمایت 50هزار میلیارد ریالی بانک مهر ایران از اقشار کمتر برخوردار


این بانک نزدیک به 500هزار فقره تسهیلات به ارزش حدوداً 50هزار میلیارد ریال در حوزه محرومیت زدایی و حمایت از دهک های پایین درآمدی پرداخت کرده است.

- مدیرعامل بانک مهر ایران خبر داد: این بانک نزدیک به 500هزار فقره تسهیلات به ارزش حدوداً 50هزار میلیارد ریال در حوزه محرومیت زدایی و حمایت از دهک های پایین درآمدی پرداخت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، 5 آذرماه روز بسیج مستضعفان نام گذاری شده و به همین مناسبت عملکرد این بانک در حوزه محرومیت زدایی و توانمندسازی اقشار کمتر برخوردار را در گفت وگو با دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک مهر ایران مرور می کنیم.

اکبری می گوید: از آنجایی که بانک مهر ایران یک بانک تخصصی قرض الحسنه است و در حوزه بانکداری خرد فعالیت می کند، تنها امکان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به اشخاص حقیقی و با سقف مشخص را داراست.

با این حال، بانک مهر ایران با تعریف طرح های تسهیلاتی متنوع و همچنین امضای تفاهم نامه با نهادهای حمایتی مختلف، اقدامات مؤثری در حوزه اشتغال زایی و کارآفرینی با اولویت دهک های پایین درآمدی انجام داده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این بانک اظهار می کند: در چارچوب یکی از این تفاهم نامه ها، بانک مهر ایران نزدیک به 360 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 29 هزار و 500 میلیارد ریال به مددجویان کمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 50هزار میلیارد ریالی بانک مهر ایران از اقشار کمتر برخوردار

حمایت 50هزار میلیارد ریالی بانک مهر ایران از اقشار کمتر برخوردار