مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-25اقتصادي

آمادگی تجارت الکترونیک پارسیان برای توسعه سرویس پرداخت بدون کارت


دکتر احمد جعفری فرهنگ سازی در زمینه پرداخت های بدون کارت را نیز در شرایط فعلی مهم دانست و گفت: این شرکت برنامه ریزی های لازم را در این باره انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیکرونا این شرکت جهت توسعه و تجهیز بستر کدپرداز (QR) برای صنوف مختلف از جمله نانوایی ها، رستوران ها، شهرداری ها، دانشگاه ها، سازمان های قبوض و خدماتی، حمل و نقل شهری و بین شهری، جایگاه سوخت و … آمادگی خود را اعلام می دارد.

وی افزود: پیرو همکاری نزدیک بین شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و شهرداری تهران هم اکنون 10 پایانه اصلی تاکسیرانی در پایتخت نظیر پارک سوار آزادی، میدان صنعت، فلکه دوم صادقیه، متروی ارم سبز و .

به سیستم پرداخت از طریق QR مجهز شده اند که این روند رو به افزایش می باشد.

همچنین ناوگان تاکسیرانی و آژانس های کرایه استان های خوزستان، بوشهر، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، ایلام، زنجان، کهگیلویه، سیستان و بلوچستان به این سرویس مجهز شده است.

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان فرهنگ سازی در زمینه پرداخت های بدون کارت را نیز در شرایط فعلی مهم دانست و گفت: این شرکت برنامه ریزی های لازم را در این خصوص انجام داده و در دست اقدام دارد.

به گفته وی راه اندازی پرداخت مبتنی بر QR در حال حاضر در استان های مختلف از طریق 50 نمایندگی فعال این شرکت امکان پذیر می ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی تجارت الکترونیک پارسیان برای توسعه سرویس پرداخت بدون کارت

آمادگی تجارت الکترونیک پارسیان برای توسعه سرویس پرداخت بدون کارت