مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 12:452020-11-25سياسي

توزیع هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه رامسر


فرمانده بسیج ناحیه مقاومت رامسر گفت: توزیع هزار بسته معیشتی برای خانواده های آسیب دیده از کرونا و خانواده های محروم از برنامه های بسیج رامسر در این هفته است و همچنین 20 جهیزیه کامل به نوعروسان تقدیم خواهد شد.

- محمد رضا خمسیه عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس شهرستان رامسر با اشاره به این که نقش برجسته بسیج برای حفظ ارزش و دستاوردهای انقلاب برجسته است، گفت: بسیج همیشه خالصانه خدمتگزار بوده و موجب سرافرازی انقلاب شده است.

 وی با اشاره به اینکه در بیش از 5 دوره توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی، درمانی، تامین مخارج منزل و همچنین تامین مخارج درمانی خانواده های شناسایی شده را داشتیم، اظهار کرد: اکنون نیز در  هفته بسیج قرار داریم و 5 آذر که سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان امام رحم الله است که شاهد منفعت و شکوه انقلاب هستیم و موفقیت انقلاب به واسطه نقش آفرینی بسیج در حوزه های مختلف است.

 فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان رامسر ادامه داد: در این ایام و شرایط دوره های مختلف را انجام دادیم.

وی افزود: امروز نیز شاهد برنامه محوری هفته بسیج در کنار 70 نوع و 410 برنامه دیگر برنامه محوری رزمایش عظیم کمک مومنانه را شاهد هستیم که شامل توزیع هزار بسته معیشتی برای خانواده های آسیب دیده از کرونا و خانواده های محروم است و  همچنین توزیع بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه رامسر

توزیع هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه رامسر