مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 12:452020-11-25سياسي

دشمن اگر مستی کند و راهش کج شود، ضربتی توفانی دریافت می کند


امروز ملت بزرگ ایران خرسندند که اگر دشمن به خیال توان دریایی اش مستی کند و راهش کج شود، ضربتی توفانی از عزیزان نیروی دریایی راهبردی ارتش دریافت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت روز نیروی دریایی ارتش، پیامی صادر کرد.

متن پیام سرلشکر موسوی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم این روزها در آستانه روز نیروی دریایی و سالروز عملیات پرافتخار مروارید هستیم و باید از قهرمانان پرافتخاری سخن بگوییم که تکلیف مداری را خوب می شناختند و با وجود کمی تعدادشان، به مصاف دشمن رفتند و فتحی ماندگار در دریا آفریدند.

پیروزی در عملیات مروارید و انهدام و اخراج همیشگی نیروی دریایی دشمن از دریا که طی این عملیات و با محوریت قهرمانان جاویدالاثر ناو پیکان و پیشتازی تکاوران دریایی رخ داد، تمام راهبرد دشمن را در هم شکست و اصلی ترین اهداف راهبردی ارتش بعث عراق را که خروج از خفگی ژئوپلتیک بود از دشمن گرفت.

نیروی دریایی ارتش، در هفتم آذر توانست هم قلب تپنده صادرات نفت عراق در سکوهای نفتی البکر و الامیه را از کار بیاندازد و اقتصاد جنگی عراق را مختل کند، هم توانست نیروی دریایی دشمن را منهدم و از دریا اخراج کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن اگر مستی کند و راهش کج شود، ضربتی توفانی دریافت می کند

دشمن اگر مستی کند و راهش کج شود، ضربتی توفانی دریافت می کند