مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 12:452020-11-25اقتصادي

چگونه «وام یک میلیونی» دریافت کنیم؟ / با یک میلیون تومان چه می توان خرید؟


این روزها دولت برای دومین بار در سال جاری قرار است یک وام یک میلیون تومانی به حدود ده میلیون سرپرست خانوار که درآمد ثابتی ندارند پرداخت کند.

- در ابتدای سال جاری بود که دولت برای جبران بخشی از آسیب های کرونا به قدرت خرید مردم، اقدام به پرداخت مساعدت های مالی از جمله پرداخت یک میلیون تومان وام نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی، با شروع زمزمه هایی مبنی بر آغاز دور دوم قرنطینه ها جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا از اول آذرماه، دولت یک بار دیگر اعلام کرد که قرار است یک میلیون تومان وام به خانوارها پرداخت کند.

حسن روحانی رییس جمهور در مورخه 28 آبان ماه در جلسه هیات دولت گفت: یک وام یک میلیون تومانی به 10 میلیون خانوار پرداخت خواهد شد.

خبری که عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در یادداشت اینستاگرامی خود در مورخه 28 آبان ماه به آن اشاره کرد و نوشت: پرداخت وام قرض الحسنه یک میلیونی به حدود 10 میلیون سرپرست خانوار برای مقابله با آثار کروناست.

محل تامین منابع این وام یک میلیون تومانی کجاست؟ آن گونه که عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی اعلام کرده است منابع تامین منابع از محل همان اعتبارات 75 هزار میلیارد تومانی اختصاصی نظام بانکی برای مقابله با آثار کروناست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه «وام یک میلیونی» دریافت کنیم؟ / با یک میلیون تومان چه می توان خرید؟

چگونه «وام یک میلیونی» دریافت کنیم؟ / با یک میلیون تومان چه می توان خرید؟