مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 12:302020-11-25اقتصادي

قوانین دست و پا گیر مانع سرمایه گذاری در کرمانشاه است


رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: قوانین دست و پا گیر دستگاه های اجرایی از موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاری در استان کرمانشاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیوان کاشفی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان که ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: طی جلسات و بررسی هایی که در اتاق بازرگانی و شورای گفت وگوی استان انجام شده، موانع اصلی بر سر راه سرمایه گذاری در استان کرمانشاه شناسایی شده اند.

وی افزود: این موانع؛ کمبود اطلاعات و عدم آشنایی دستگاه های اجرایی با موضوع ماده 27 و تبصره 19 و عدم تخصیص اعتبار برای تهیه گزارش توجیهی تصمیم واگذاری پروژه ها است.

رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه ادامه داد: وجود قوانین دست و پا گیر مربوط به سازمان های ذی ربط در واگذاری پروژه ها، یک طرفه بودن قراردادهای واگذاری و عدم وجود مشوق هایی برای بخش خصوصی در قراردادها از دیگر موانع بر سر راه سرمایه گذاری در استان است.

کاشفی با اشاره به راه حل های موجود برای جذب سرمایه گذاری در استان، گفت: لازم است برای تهیه گزارش تصمیم به واگذاری پروژه ها منابع مالی تأمین اعتبار شود.

وی با تاکید بر بهره گیری از تبصره چهار ماده 6، تصریح کرد: در صورتی که قیمت های پیشنهادی سرمایه گذار کمتر از قیمت تأیید شده اولیه باشد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین دست و پا گیر مانع سرمایه گذاری در کرمانشاه است

قوانین دست و پا گیر مانع سرمایه گذاری در کرمانشاه است