مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 12:302020-11-25پزشكي

کرونا ناشناخته ای با تظاهرات متنوع/رویت سیر شدید ویروس در برخی مبتلایان فاقدبیماری


یک متخصص بیماری های عفونی از مشاهده سیر شدید بیماری کووید19 در برخی از مبتلایان فاقد بیماری های زمینه ای خبر داد و گفت: کروناویروس در این یک ساله تظاهرات و اشکال مختلف و متنوعی داشته است.

- "کرونا"ناشناخته ای با تظاهرات متنوع/رویت سیر شدید ویروس در برخی مبتلایان فاقدبیماری ایسنا/سمنان یک متخصص بیماری های عفونی از مشاهده سیر شدید بیماری کووید19 در برخی از مبتلایان فاقد بیماری های زمینه ای خبر داد و گفت: کروناویروس در این یک ساله تظاهرات و اشکال مختلف و متنوعی داشته است.

دکتر علی گوهری در گفت و گو با ایسنا از کووید19 به عنوان یک بیماری نوظهور و ناشناخته نام برد و اظهار کرد: همه مواردی که در ارتباط با رفتار و یا راه های درمانی این بیماری گفته می شود در حد مطالعه است و نمی توان به عنوان راه حل قطعی از آن یاد کرد.

وی با اشاره به تظاهرات متنوع این بیماری از مشاهده و رویت سیر شدید کرونا در برخی برخی بیماران فاقد بیماری های زمینه ای خبر داد و افزود: کروناویروس همچنان هیچ درمان اثبات شده ای ندارد و لذا مهمترین توصیه همکاران ما برای پیشگیری از شیوع آن همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی است.

معاون درمان علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه بروز شدت بیماری در برخی بیماران دلایل مختلفی دارد گفت: اگرچه در برخی بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا ناشناخته ای با تظاهرات متنوع/رویت سیر شدید ویروس در برخی مبتلایان فاقدبیماری

کرونا ناشناخته ای با تظاهرات متنوع/رویت سیر شدید ویروس در برخی مبتلایان فاقدبیماری