مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:552020-11-25پزشكي

افزایش شیوع کرونا در گلستان/ مرگ 13 کرونایی جدید


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به روند افزایش شیوع ویروس کرونا در استان گفت: 13 نفر بر اثر کرونا در 24 ساعت گذشته جان باختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا فاضل بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران استان در خصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان اظهار کرد: متاسفانه روند بستری بیماران در استان افزایش یافته و در حال حاضر 519 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین آمار امروز 106 نفر بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که 63 نفر به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: شهرستان های گرگان، آق قلا، بندرترکمن و کلاله در وضعیت قرمز قرار دارند، رامیان در وضعیت زرد و باقی شهرستان های استان در وضعیت نارنجی هستند.

فاضل بیان کرد: بیش از 52 درصد مبتلایان در استان گلستان بالای 55 سال سن دارند و بعد از آن افراد 15 تا 55 سال سن با بیش از 40 درصد مبتلایان در جایگاه دوم قرار داشته و کمترین مبتلایان که کمتر از هفت درصد است مربوط به سنین زیر 15 سال است.

وی اضافه کرد: متاسفانه مراسم های تجمعی به ویژه عروسی ها و دورهمی های خانوادگی، بانک ها و صف های نانوایی بیشترین عوامل شیوع و ابتلای بیماران در استان گلستان و حتی در سایر نقاط کشور شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شیوع کرونا در گلستان/ مرگ 13 کرونایی جدید

افزایش شیوع کرونا در گلستان/ مرگ 13 کرونایی جدید