مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:452020-11-25حوادث

سیستان و بلوچستان/ مرگ زن باردار در بیمارستان/ فشارخون بالا یا اهمال کادر درمان؟


زن بارداری که چند روز پیش با پای خود به بیمارستان خاش در استان سیستان و بلوچستان رفته بود پس از چند ساعت به دلیل وخامت حالش فوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، چند روز قبل مادر شش کودک خردسال با شرایط و وضعیت بارداری که با فشار بالا مواجه بود به بیمارستان خاش مراجعه کرده و خواهان توجه مسئولان زایشگاه به وضعیت خودش شد، اما بنا به ادعای خانواده این زن به دلیل کم توجهی کادر درمان، جان می‌دهد.

آسیه فیروزی در دوم آذرماه با پای خود برای سنجش فشار خون به بیمارستان مراجعه می‌کند و به علت فشار خون بالا دستور بستری او صادر می‌شود، حال مادر باردار کم کم خراب می‌شود که همراه‌ او درخواست کمک می‌کند که بنا به اظهارات خانواده‌اش یکی از کارکنان بیمارستان با تاخیر آمپولی را به او تزریق می‌کند که بیمار بعد از تزریق، فوت می‌کند.

ناصر الدین ایرندگانی درباره مرگ خواهر باردارش در بیمارستان خاش به خبرنگار ایلنا، گفت: شنبه گذشته خواهرم را به بیمارستان خاش بردیم که یکسری آزمایش برایش تجویز شد بعد از انجام آزمایشات قرار شد یکشنبه دوم آذرماه او را به دلیل فشار خون بالا بستری کنیم.

او ادامه داد: یکشنبه در حالی که خواهرم یکی دو ساعت بیشتر از بستری شدنش نمی‌گذشت دوباره فشار خونش بالا رفت و این بلا سرمان آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان/ مرگ زن باردار در بیمارستان/ فشارخون بالا یا اهمال کادر درمان؟

سیستان و بلوچستان/ مرگ زن باردار در بیمارستان/ فشارخون بالا یا اهمال کادر درمان؟