مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:402020-11-25اقتصادي

کاهش 15 درصدی سرانه تولید زباله در تهران


رییس اداره محیط زیست انسانی استان تهران با اشاره به اینکه میزان پسماند دفن شده روزانه شهر تهران نسبت به سال های گذشته کاهش پیدا کرده است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، فاطمه اکبرپور درباره وضعیت حجم پسماند شهر تهران گفت: حجم پسماند دفنی شهر تهران با اجرای طرح کاپ و طرح‌های تفکیک و فعالیت غرفه‌های بازیافت در مقایسه با سال‌های گذشته که 8000 تن در روز بود، کاهش یافته است.

وی ادامه داد: کاهش روزانه میزان پسماند دفن شده شهر تهران به ‌علت انجام تفکیک اولیه در مبدا، در مقصد و جداسازی زباله‌های قابل بازیافت است که تا حدودی باعث کاهش میزان پسماند منتقل شده برای دفع شده است.

اکبرپور با بیان اینکه سرانه تولید پسماند در شهر تهران در سال‌های گذشته به 850 تا 900 گرم در روز رسیده بود، خاطرنشان کرد: بررسی‌های صورت گرفته توسط مشاوران طرح جامع پسماند شهر تهران نشان می‌دهد که که سرانه تولید پسماند در شهر تهران طی سه سال گذشته از 900 گرم به760 گرم در روز کاهش پیدا کرده است.

ناوگان حمل و نقل پسماند نیاز جدی به نوسازی داردرییس اداره محیط زیست انسانی استان تهران همچنین درباره آخرین وضعیت خودروهای حمل پسماند شهر تهران که پیش از این آن‌ها را فرسوده و دچار مشکل نشت شیرابه توصیف کرده بود، گفت: بر اساس شکایت‌های مردمی که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 15 درصدی سرانه تولید زباله در تهران

کاهش 15 درصدی سرانه تولید زباله در تهران