مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:352020-11-25سياسي

مروری بر 4 دهه فعالیت جهادی «سردار دل ها» در هفته بسیج


فرهنگسرای اندیشه به مناسبت هفته بسیج، از بسیجیان خدمت رسان در دوران کرونا قدردانی کرده و با تولید یک فیلم با موضوع چهار دهه فعالیت جهادی سردار دل ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ناصر امین زاده، رییس فرهنگسرای اندیشه با اشاره به هفته بسیج و تشکیل بسیج مستضعفان از سوی امام خمینی(ره) گفت: آذرماه سالروز فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای تشکیل بسیج مستضعفان در کشور است و هفته منتهی به این روز به نام هفته بسیج گرامی داشته می شود.

وی افزود: تشکیل بسیج از سوی امام خمینی (ره) از جمله اقدامات هوشمندانه بنیان گذار انقلاب اسلامی بود که امروز شاهد ثمرات فراوان آن هستیم.

تعبیر امام خمینی (ره) بر تشکیل ارتش 20 میلیونی یکی از افق های روشنی بود که جامعه اسلامی را در برابر خطرات دشمنان بیمه کرد و یاری رسان مردم در داخل است.

  امین زاده با اشاره به تأثیرگذاری بسیج در ابعاد مختلف کشور گفت: با گذشت بیش از 4 دهه از تأسیس بسیج مستضعفان امروز شاهد فعالیت های گسترده آن در سطوح مختلف هستیم.

بسیج در بخش نظامی و امنیتی ماموریت مهمی را بردوش گرفته و همواره در اجرای آن موفق عمل کرده است.

همچنین بسیجیان در بعد فعالیت های اجتماعی نیز فعال ظاهر شدند و کشور در بسیاری از بزنگاه های حیاتی خود از ظرفیت نیروهای انقلابی بسیج که برخواسته از دل مردم نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر 4 دهه فعالیت جهادی «سردار دل ها» در هفته بسیج

مروری بر 4 دهه فعالیت جهادی «سردار دل ها» در هفته بسیج