مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-25اقتصادي

کمک 20 میلیاردی فولاد ارفع برای خرید دستگاه اکسیژن ساز


مجموعه آهن و فولاد ارفع یزد در راستای رفع نیاز بیمارستان ضیایی اردکان اقدام به خرید دستگاه اکسیژنساز به مبلغ 20 میلیارد ریال کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، شیوع کرونا از اسفند سال گذشته تاکنون، سبب شده که مشکلات بسیاری برای عموم شهروندان به وجود آید و بسیاری از مردم با مشکلات مختلف از جمله مسائل معیشتی مواجه شوند.

از جمله محدودیت هایی که با شیوع کرونا به وجود آمد، کمبود امکانات بهداشتی و درمانی بود که با توجه به سابقه محدودیت های مختلفی که در کشورهای جهان به ویژه دنیای غرب وجود داشت انتظار می رفت در ایران هم با مشکلات جدی روبرو شویم.

همزمان با همه گیر شدن این ویروس در جهان بسیاری از ملت ها با مشکلات بسیار جدی روبرو شدند و حتی کشورهای پیشرفته جهان با چنان مشکلاتی روبرو شدند که در برهه ای از زمان شاهد سرقت رسمی محموله های بهداشتی دیگر کشورها توسط برخی از دولت های پیشرفته جهان بودیم.

در چنین شرایطی اما مردم ایران اسلامی با حضور به موقع خود در صحنه فعالیت ها، توانستند کاری کارستان انجام دهند و با تبدیل منازل خود به کارگاه های تولید ماسک و گان به ویژه توسط بسیجیان، نیاز کشور به ماسک را رفع کرده و جلوی کمبود و بحران در این حوزه را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 20 میلیاردی فولاد ارفع برای خرید دستگاه اکسیژن ساز

کمک 20 میلیاردی فولاد ارفع برای خرید دستگاه اکسیژن ساز