مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-25اقتصادي

برخورد جدی با سازندگان بنا در حاشیه شهر اردبیل


رییس کل دادگستری استان اردبیل از برخورد جدی دستگاه قضا با متخلفان در حوزه ساخت و ساز واحدهای مسکونی در حاشیه شهر بدون ضوابط و مقررات خاص خبر داد.

- ناصر عتباتی پنجم آذر در جلسه مشترک با مسئولان شهرستان اردبیل در حوزه ساخت و ساز اظهار کرد: در بازدید میدانی از پنج منطقه حاشیه شهر اردبیل متوجه برخی از مشکلات و نارسایی های مردم در این مناطق در زندگی عمومی شدیم که انتظار می رود هر چه سریعتر این مشکلات و نارسایی ها مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اگر شهرداری و شرکت های آب، برق، گاز و مخابرات به وظیفه خطیر خود در خدمت رسانی به مردم عمل کنند، بسیاری از مشکلات و نارسایی های مردم در این مناطق رفع خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در یک زمانبندی مشخص به مسئولان و مدیران امر تاکید کردیم تا مشکلات و ایرادات کار را در حوزه خدمت رسانی بیشتر به اهالی این منطقه رفع کنند تا ساکنان این منطقه با دلگرمی بیشتر بتوانند به زندگی روزمره خود بپردازند.

عتباتی افزود: در کنار رفع خلأهای قانونی و همچنین حل مشکلات ساکنان این مناطق، از مجموعه شهرداری خواسته شد تا جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه شهر و سکونتگاه های غیررسمی گرفته شده و به نوعی زمینه ساخت بناهای قانونی و کارشناسی را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با سازندگان بنا در حاشیه شهر اردبیل

برخورد جدی با سازندگان بنا در حاشیه شهر اردبیل