مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-25بين الملل

خروج نظامیان آمریکایی گامی مهم برای تحقق حاکمیت عراق است


ائتلاف فتح عراق، اجرایی کردن مصوبه پارلمان این کشور درباره خروج نظامیان آمریکایی را گامی مهم در تحقق حاکمیت ملی عراق دانست و از گروههای سیاسی خواست که به دولت فشار بیاورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، ائتلاف فتح عراق امروز چهارشنبه، اجرایی کردن مصوبه پارلمان درباره خروج نظامیان آمریکایی از عراق را گامی مهم در تحقق حاکمیت ملی عراق دانست و از گروههای سیاسی خواست که به دولت فشار بیاورند و از انتقال قدرت در کاخ سفید استفاده کنند.

فاضل جابر عضو ائتلاف فتح در پارلمان عراق بیان کرد: عراق همچنان به علت حضور نیروهای خارجی از جمله نظامیان آمریکایی و پایگاههای آنها در عراق، حاکمیتش نقض شده است و از این رو گروههای سیاسی باید به دولت برای اجرایی کردن مصوبه پارلمان فشار وارد کنند.

وی تاکید کرد: درخواست خروج نظامیان آمریکایی و فشار به دولت برای اجرای مصوبه پارلمان، گام مهمی در تحقق حاکمیت ملی عراق است.

جابر افزود: هم اکنون زمان مناسبی برای دولت و وزارتخارجه عراق است که تحرک فوری برای گشودن گفتگوی جدی با آمریکاییها به منظور به تحرک درآوردن پرونده و استفاده از روند انتقال قدرت در کاخ سفید، انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج نظامیان آمریکایی گامی مهم برای تحقق حاکمیت عراق است

خروج نظامیان آمریکایی گامی مهم برای تحقق حاکمیت عراق است