مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-25اقتصادي

پرداخت 10 میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی به مددجویان کمیته امداد


مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی گفت: تاکنون 59 میلیارد تومان وام ضروری به مددجویان پرداخت شده و تا پایان سال جاری 10 میلیارد تومان تسهیلات دیگر به متقاضیان پرداخت می شود.

- بیرجند- مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی گفت: تاکنون 59 میلیارد تومان وام ضروری به مددجویان پرداخت شده و تا پایان سال جاری 10 میلیارد تومان تسهیلات دیگر به متقاضیان پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا سلم آبادی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست آغاز مرحله سوم کمک های مومنانه با اشاره به اقدامات انجام شده در سال جاری بیان کرد: از ابتدای مردادماه تاکنون، هزار و 500 فرصت شغلی در خراسان جنوبی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: امید است بتوانیم تا پایان سال جاری چهار هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان ایجاد کنیم.

سلم آبادی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 59 میلیارد تومان وام ضروری پرداخت شده است، افزود: تا پایان سال جاری 10 میلیارد تومان تسهیلات ضروری به متقاضیان پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از توزیع 800 سری جهیزیه تا پایان سال جاری در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 142 سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 420 میلیون تومان با همکاری بنیاد مستضعفان اهدا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 10 میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی به مددجویان کمیته امداد

پرداخت 10 میلیارد تومان تسهیلات کارگشایی به مددجویان کمیته امداد