مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-25اقتصادي

جابجایی 1200 اصله از تیر برق های معارض در بافت های فرسوده


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره بر جانمایی ناصحیح تیرهای برق در گذرگاه ها، از جابجایی 1200 اصله تیر برق معارض در این بافت ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کاوه حاج علی اکبری گفت: خروج بافت های فرسوده از شرایط نابسامان کنونی، متضمن اقدامات متعددی است که از آن جمله می توان به افزایش نفوذ پذیری معابر جهت تسهیل تردد اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به اینکه بر اساس بند 2-11 طرح تفصیلی مصوب شهر تهران، حداقل عرض معابر دسترسی در شهر تهران 6 متر است، تصریح کرد: در فرآیند نوسازی، عقب نشینی تدریجی و افزایش عرض گذرها همزمان با تجمیع پلاک های ریزدانه و دارای ناپایداری سازه ای صورت می گیرد؛ بر همین اساس تاکنون نزدیک به نیمی از پلاک های واقع در بافت فرسوده اقدام به نوسازی کرده اند.

به گفته مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، جانمایی ناصحیح تیرهای برق کوچه ها یکی از مشکلات بافت های فرسوده پایتخت است که معابر را، با وجود عقب نشینی پلاک های مجاور محور، در حالت نفوذناپذیری نگاه می دارد و تردد را برای خودروهای امدادی در شرایط خاص و بحرانی سخت و یا ناممکن می سازد و انتقال مصالح و ادوات ساخت و ساز پلاک های در دست نوسازی را در میانه یا امتداد معابر با مشکل مواجه می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی 1200 اصله از تیر برق های معارض در بافت های فرسوده

جابجایی 1200 اصله از تیر برق های معارض در بافت های فرسوده