مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:102020-11-25اقتصادي

تداوم نهضت کمک مومنانه در کردستان/توزیع 6250 بسته معیشتی


ویروس که از اوایل دی ماه سال گذشته از ووهان چین شروع شد تاکنون منجر به ابتلای بیش از 59 میلیون نفر و فوت یک میلیون و 41 هزار نفر شده است.

ویروس تاجداری که هر روز رویی جدید از خود نشان می دهد بر جهان بشریت می تازد و ناقوس مرگ می نوازد جنگ ویروس کرونا با جهان بشریت در حالی که اوایل تصور می شد خیلی زود بساطش جمع شود با گذشت حدود یک سال همچنان ادامه دارد، جهان قرمز از ویروس کرونا در تلاش برای نجات و بازگشت به سلامت است.

در این روزهای سخت که هر انسانی بیم جان خود و عزیزانش را در برابر این ویروس رهاورد چین دارد، هستند انسان ها و نهادهایی که پیش قراول صف کمک به همنوعان هستند و طولانی شدن حضور این ویروس هزار چهره و ناشناخته آنها را از میدان تلاش برای مقابله و مبارزه خارج نکرده است.

عزم جزم سبزپوشان عزم سپاهیان سبزپوشش در میدان مبارزه با کرونا جزم است، عزمی که از نیمه شعبان با فرمان کمک مومنانه ایجاد شد، اینجا بود که یک دست هم صدا پیدا کرد، آنجا که دستی را به مهربانی فشرد.

خیلی ها پای کار آمدند، از نیروهای مسلح گرفته تا دولتمردان و خیرین آنان که از مال خود برای تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی و توزیع بین نیازمندان مایه گذاشتند تا آنانی که در صف مقدم جبهه سلامت مردم در مراکز درمانی از جانشان برای نجات جان همنوع گذشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم نهضت کمک مومنانه در کردستان/توزیع 6250 بسته معیشتی

تداوم نهضت کمک مومنانه در کردستان/توزیع 6250 بسته معیشتی