مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-25اجتماعي

برخورد با صنایع آلاینده هوای آبیک


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه سهم هر بخش در آلودگی هوای آبیک باید مشخص شود، گفت: برخورد لازم با صنایع آلاینده هوای آبیک انجام خواهد شد.

- علی فرخزاد در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت آلودگی هوای آبیک اظهار کرد: دلایل آلودگی هوای شهرستان آبیک در حال رسیدگی است و برای رفع این مشکل برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی افزود: محیط زیست استان قزوین مأمور شده ظرف یک پروسه و تا یک ماه آینده علت آلودگی را بررسی و راهکارهای رفع آن را نیز بیان کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا با طرح مسئله در کارگروه هوای پاک استان و بررسی راهکارها تصمیم نهایی را بگیریم.

وی عنوان کرد: تعطیلی صنایع آلاینده یکی از راه های مقابله با آلودگی هوای آبیک است و در صورتی که به این راهکار برسیم حتماً آن را برای حفظ سلامتی مردم انجام خواهیم داد.

فرخزاد اضافه کرد: ابتدا باید سهم هر بخش در این آلودگی بررسی شود و سپس برای آن به اندازه تأثیری که دارند برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: عوامل متعددی همچون معادن سنگ، دامداری های اطراف شهر آبیک، نیروگاه برق شهید رجایی، مسیرهای قزوین به کرج و اتوبان و جاده قدیم و کارخانه سیمان هرکدام بدون شک برای این آلودگی سهمی دارند که مشاوران محیط زیست در حال بررسی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با صنایع آلاینده هوای آبیک

برخورد با صنایع آلاینده هوای آبیک