مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-25اقتصادي

توزیع قطره چکانی نهاده مرغ را از سفره ها پراند/وعده کاهش قیمت در رفسنجان


افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر دست اقشار زیادی از جامعه را از خرید مرغ کوتاه کرده و سفره های مردم کوچک تر از قبل شده است که رسیدگی به این مشکل نیازمند تدبیر اساسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، گرانی مرغ این روزها زندگی مردم را دچار چالشی بزرگ کرده به ویژه اقشاری که توان خرید گوشت قرمز را ندارند، این روزها دست شان از خرید مرغ هم کوتاه شده، مرغی که قیمتش از دلار هم فراتر رفته و در سفره های مردم کمیاب شده است.

محمد شهرآبادی مسئول شرکت تعاونی مرغداران رفسنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: قیمت مرغ در رفسنجان از دیگر نقاط کشور پایین تر است.

قیمت مرغ به زیر 30 هزار تومان می رسد وی نسبت به چرایی گران شدن یکباره مرغ گفت: در حدود چهل روز تولیدکنندگان به مدت 10 روز به دلیل گران بودن نهاده ها و پایین بودن قیمت جوجه، اعتصاب کرده و جوجه ریزی انجام ندادند و به همین نسبت جوجه ریزی در کل کشور کم شد که موجب افزایش قیمت مرغ شد.

شهرآبادی با بیان اینکه کمبود نهاده ها برای مرغداران چالش بزرگی ایجاد کرده، تصریح کرد: اما دلیل گرانی این چند روز ربط مستقیم با افزایش قیمت نهاده ها نداشت، بلکه کمبود جوجه ریزی بود که از امروز پنجم آذرماه شاهد کاهش قیمت مرغ خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع قطره چکانی نهاده مرغ را از سفره ها پراند/وعده کاهش قیمت در رفسنجان

توزیع قطره چکانی نهاده مرغ را از سفره ها پراند/وعده کاهش قیمت در رفسنجان