مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-25سياسي

ورود تفکر بسیجی به هر عرصه ای، می تواند کشور را از بن بست ها خارج کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی پیامی هفته بسیج را تبریک گفت و نوشت: - رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها تاکید کرد: تجربه تاریخ دوران پس از انقلاب نشان می دهد که ورود تفکر بسیجی به هر عرصه ای، می تواند کشور را از بن بست ها خارج کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی پیامی هفته بسیج را تبریک گفت و نوشت: تجربه تاریخ دوران پس از انقلاب نشان می دهد که ورود تفکر بسیجی به هر عرصه ای، می تواند کشور را از بن بست ها خارج کند.

شاخصه اصلی تفکر بسیجی، اتکا به خداوند و معنویت است و مسیر حرکتش را نیاز مردم و مستضعفان شکل می دهد و همین دو ویژگی کفایت می کند تا رجوع به تفکر بسیجی و کسب روحیه جهادی را به عنوان تنها راه حل خروج از مشکلات بدانیم.

در این پیام آمده است:اگرچه مناسبت هفته بسیج، با قید زمانی خاص مشخص می شود؛ اما بسیجی که به فرمان امام راحل در پنجم آذرماه 58 شکل گرفت، ویژگی هایی داشت که بتوانیم امروز مدعی باشیم که تفکر، ایده، منش و روش بسیج و بسیجیان محدود به زمان و مرز و جغرافیا نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود تفکر بسیجی به هر عرصه ای، می تواند کشور را از بن بست ها خارج کند

ورود تفکر بسیجی به هر عرصه ای، می تواند کشور را از بن بست ها خارج کند