مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-25اجتماعي

«زندگی حین کرونا و پساکرونا» زیر ذره بین رویداد «کلیماتون»


رییس اداره توانمندسازی و مشارکت های محیط زیست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران چالش ها و  محورهای 5 گانه رویداد کلیماتون را تشریح کرد.

- زندگی حین کرونا و پساکرونا زیر ذره بین رویداد کلیماتون رییس اداره توانمندسازی و مشارکت های محیط زیست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران چالش ها و  محورهای 5 گانه رویداد کلیماتون را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیام پورنگ با اشاره به چالش های رویداد کلیماتون 2020 شهر تهران، ارتقای نقش زنان و جوانان در مقابله با تغییرات اقلیمی، زندگی حین کرونا و پساکرونا، هوشمندسازی و توسعه فناوری، ترویج سبک زندگی پایدار و ارتقای مشارکت اجتماعی را چهار رویکرد اصلی کلیماتون 2020 تهران دانست.

رییس اداره توانمندسازی و مشارکت های محیط زیست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران افزود: برای هر یک از چالش ها و رویکردهای مذکور، وبینارهای آموزشی و توجیهی برای شرکت کنندگان برگزار می شود که در نهایت منجر به تولید ایده های خلاقانه و سودمند برای مجموعه مدیریت شهری توسط آن ها خواهد شد.

به گفته وی، چالش های رویداد کلیماتون 2020 شهر تهران در پنج محور مدیریت مصرف انرژی و توسعه انرژی های پاک، حمل و نقل پایدار و ارتقای کیفیت هوا، توسعه ساختمان های سبز، استفاده بهینه از منابع آبی و بازچر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زندگی حین کرونا و پساکرونا» زیر ذره بین رویداد «کلیماتون»

«زندگی حین کرونا و پساکرونا» زیر ذره بین رویداد «کلیماتون»