مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-25سياسي

تولید روزانه 17 میلیون ماسک در کارگاه های بسیج اصناف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مسعود امراللهی با اشاره به بیانات رهبری که فرمودند، بسیجی بودن به میدان آوردن همه توانایی ها در راه آرمان های نظام اسلامی است، - مدیر اجرایی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج اصناف با مدیریت، تلاش و پیگیری اقدامات موثری از جمله تولید ماسک و کمک های مومنانه در راستای مبارزه با کرونا داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مسعود امراللهی با اشاره به بیانات رهبری که فرمودند، بسیجی بودن به میدان آوردن همه توانایی ها در راه آرمان های نظام اسلامی است، افزود: بسیج اصناف نیز در دوران شیوع کرونا تمام توانایی خود را به میدان آوردند و با مدیریت توانستیم در تولید ماسک موثر عمل کنیم و کمبود هایی که در روز های نخست کرونا در تولید ماسک بود را برطرف کنیم و به تولید انبوه برسیم.

وی تصریح کرد: هفته بسیج، بزرگ داشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است و بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است.

مدیر اجرایی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران اظهار کرد: در حال حاضر بسیج اصناف با برنامه های موثر در کنار مردم، دولت و وزارت بهداشت برای رفع دغدغه های بیماری کروناست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 17 میلیون ماسک در کارگاه های بسیج اصناف

تولید روزانه 17 میلیون ماسک در کارگاه های بسیج اصناف