مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-25اجتماعي

خودروهای حمل بار و مسافر محدودیتی برای تردد ندارند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد گفت: تمامی خودرو های حمل بار و مسافر در طول شبانه روز مجاز به تردد در داخل و خارج از شهر هستند.

- سرهنگ رضا زارع در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که محدودیت تردد در سطح استان تنها برای خودرو های شخصی اعمال می شود، اظهار کرد: خودروها و کامیون های حمل بار و اتوبوس های حمل مسافر با پلاک بومی و غیربومی در طول شبانه روز محدودیتی برای تردد ندارند.

وی  با بیان این که تردد خانوادگی از ساعت 18 و 30 و تردد بدون مجوز پلیس راهور از ساعت 21 تا 4 صبح ممنوع است، افزود: خودروهایی که در این بازه زمانی از محدودیت های اعمالی سرپیچی کنند مشمول جریمه خواهند شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: صاحبان خودرو های با پلاک غیربومی نیز که ساکن یزد هستند در صورت جریمه شدن می توانند با ارائه مدرک جریمه شان را لغو  و همچنین صاحبان خودرو هایی که در ساعت های ممنوعه قصد تردد دارند باید با مراجعه به پلیس راهور استان مجوز تردد اخذ کنند.

سرهنگ  زارع در پایان افزود: پس از اجرای دستورالعمل های ستاد کرونا در این هفته به چهار هزار و 500 راننده تذکر داده شده و 100 خودرو نیز در استان جریمه شده اند.

انتهای پیام/ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای حمل بار و مسافر محدودیتی برای تردد ندارند

خودروهای حمل بار و مسافر محدودیتی برای تردد ندارند