مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-25اجتماعي

آمادگی 520 نیرو برای طرح زمستانی شهرداری


شهردار زنجان از آمادگی 520 نیرو برای طرح زمستانی شهرداری زنجان خبر داد و گفت: از مردم می خواهیم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حبیب یگانه ظهر امروز در مراسم آغازین مانور زمستانی شهری با اشاره به اینکه مسیرهای برف روبی باز خواهد بود و پاک کردن برف در معابر انجام خواهد شد، گفت: امیدواریم در این فصل مشکلی نداشته باشیم.

شهردار زنجان بیان کرد: با ورود به فصل سرما، مخلوط شن و ماسه و نمک به میزان لازم خریداری و ایستگاه هایی در نقاط مختلف شهری مستقر دایر شده و مخازن در روگذرها، زیرگذرها و معابر مورد نیاز جانمایی شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال 520 نفر در عملیات شهرداری فعالیت خواهند کرد، گفت: از مردم می خواهیم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

یگانه تصریح کرد: همچنین در حین بارش برف نیز آماده سازی نیروهای انسانی و آماده باش سازمان آتش نشانی و همچنین استقرار نیروها و استقرار ایستگاه نمک را خواهیم داشت.

شهردار زنجان گفت: برف روبی از پیاده روها و مراکز آموزشی و درمانی و برف روبی از معابر اصلی نیز از دیگر برنامه های اصلی شهرداری در طرح زمستانی خواهد بود.

 یگانه با اشاره به وقوع روزانه 15 تا 20 فوتی در شهر زنجان گفت: به همین خاطر بازگشایی مسیر آرامستان از اولویت ها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 520 نیرو برای طرح زمستانی شهرداری

آمادگی 520 نیرو برای طرح زمستانی شهرداری