مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-25اجتماعي

برف و باران از فردا در اغلب شهرها/شب برفی پایتخت با کمینه دمای 4 درجه


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف و باران از فردا 6 آذر در اغلب شهرها، گفت: آسمان تهران روز آینده ابری خواهد بود و بارش باران در پایتخت داریم و فرداشب آسمان تهران بارانی با احتمال بارش برف پیش بینی می شود.

- صادق ضیاییان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: از اواخر وقت امشب سامانه بارش فعالی از سمت مرزهای غربی وارد کشور می شود و فردا در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، همدان، استان مرکزی، البرز، قزوین، قم و تهران سبب بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: فردا همچنین در غرب و جنوب غرب و در استان های جنوبی رعد و برق و در مناطق مستعد علاوه بر این شرایط بارش تگرگ داریم.

وی افزود: روز آینده بارش در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی عمدتا به صورت برف است و شدت بارش ها در شمال غرب، سواحل غربی و مرکزی خزر، همچنین استان های واقع در دامنه زاگرس مرکزی است.

ضیاییان افزود: روز جمعه هفتم آذر فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب و غرب تا اندازه ای کاهش می یابد اما همچنان در اغلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران از فردا در اغلب شهرها/شب برفی پایتخت با کمینه دمای 4 درجه

برف و باران از فردا در اغلب شهرها/شب برفی پایتخت با کمینه دمای 4 درجه