مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-25سياسي

راهکارهای دولت برای اصلاح الگوی مصرف مشترکان گاز طبیعی در ایام سرد سال


در جلسه هیئت وزیران که به منظور رعایت مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا به دو صورت حضوری و مجازی تشکیل شد، بحث و بررسی درباره راهکارهای دولت برای اصلاح الگوی مصرف مشترکان گاز طبیعی در ایام سرد سال صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، در جلسه صبح امروز هیئت وزیران که به منظور رعایت مصوبه ستاد ملی مبارزه با در دیدار با اعضای شورایعالی هماهنگی اقتصادی، در دستورکار قرار گرفت.

در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی، رییس جمهوری برگزار شد، راهکارهای اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورایعالی هماهنگی اقتصادی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رییس جمهور دستورات لازم را به دستگاه های ذی ربط صادر کرد.

در ادامه این جلسه نیز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از وضعیت بهداشتی کشور در شرایط ایجاد محدودیت های جدید ارائه کرد.

** تخصیص اعتبار برای راه اندازی، بهسازی و ایمن نمودن اردوگاه های زندانیان با تصمیم هیئت وزیران و به منظور پیشگیری و مقابله با حوادث غیرمترقبه، مبلغ 800 میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی، بازسازی، بهسازی، تجهیز و ایمنی سازی هفت اردوگاه زندانیان به سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای دولت برای اصلاح الگوی مصرف مشترکان گاز طبیعی در ایام سرد سال

راهکارهای دولت برای اصلاح الگوی مصرف مشترکان گاز طبیعی در ایام سرد سال